15. 11. 2020

Dobrá reklama rovná se úspěch na všech frontách – jakou formu zvolit?

Bez dobré reklamy se v podnikání jen těžko obejdete, reklama je základ, který na vás upozorní a možná vám díky tomu také přivede nové zákazníky. Jakou volit?

Dobrá reklama rovná se úspěch na všech frontách – jakou formu zvolit?

V dnešní době je reklama opravdu všude kolem nás, kam se podíváme, reklamy si můžeme všimnout, je v televizi, na internetu i v rádiu, vykukuje na nás z poštovní schránky i na ulici. Každý podnikatel a každá firma vědí, že bez reklamy se neobejdou. Noví zákazníci přicházejí ale jen na základě dobře zvolené a provedené reklamní kampaně, jak ji tedy vybrat, aby i vám přinesla úspěch?

pexels-photo-974964

Netlačte na pilu

I když je reklama podstatnou částí každé propagace podniku, nikdy by neměla být až příliš útočná a protivná. Jistě to znáte sami, občas máme všichni pocit, že už je těch mediálních reklam příliš a tak se jim jednoduše vyhýbáme, televizi přepínáme a na internetu je rychle přeskakujeme. Jak tedy reklamou můžete potěšit a tím přilákat nové zákazníky? Zkuste na to jít dnes již trochu po staru. Reklamní předměty jsou stále dobrou vizitkou každého podniku, zkuste na ně vsadit také.

Při výběru reklamních předmětů se vždy zkuste vžít do role toho potencionálního zákazníka, kterého se chystáte oslovit. Co by vás potěšilo, co by u vás zvedlo zájem o danou společnost? Určitě něco drobného a přitom praktického, něco co je možné v běžném životě využít. Ideálním příkladem je obyčejná propiska. Náklady na takovou reklamu nejsou nijak závratné, a přesto máte obrovskou šanci, že právě díky rozdávání propisek si uděláte dobré očko, proč? Jednoduše proto, že psát musíme, jedna taková propiska navíc může projít pod rukama více lidem, téměř každý si všimne loga na takové propisce. A už to je prvním krokem k úspěchu. Dárky přece každý dostává vždycky rád. I ty malé.

pexels-photo-5632402

Podle čeho volit

Reklamní trička https://promotextile.cz/cs/, hrnečky nebo malé stolní kalendáře či diáře, tyhle předměty jsou už sice trošku větším dárkem, ale díky nim si zase můžete upevnit vztahy s obchodními partnery nebo stávající zákazníky, každý z reklamních předmětů, který má nějaké praktické využití, je vlastně dobrý. Pak už jen stačí vymyslet, při jaké příležitosti je budete rozdávat a popřípadě komu.

Dobré je odrazit se od toho, v čem vlastně podnikáte, jistě se najde nějaká příležitost pro promo akci, na které pak budete moci reklamní předměty rozdávat.